V Ljubljanskem potniškem prometu (LPP) skrbimo za varen, udoben in hiter javni prevoz v Ljubljani in 16 primestnih občinah. Z 217 mestnimi in 64 medkrajevnimi avtobusi dnevno prepeljemo skoraj 200.000 potnikov. Mestni promet v Ljubljani je široko dostopen, saj ima kar 95 % meščanov MOL najbližje postajališče oddaljeno manj kot 500 metrov od doma, potniki pa lahko na avtobuse vstopajo na 804 postajališčih. Okrog 900 sodelavk in sodelavcev si s sledenjem strateškim ciljem in sprejemanjem pravih odločitev vsakodnevno prizadevamo, da bo avtobus postal najboljša alternativa osebnemu avtomobilu, saj bomo na ta način umaknili osebna vozila iz urbanih okolij in tako zagotovili zdravo okolje tudi prihodnjim generacijam.
Z nakupi novih, sodobnih, klimatiziranih in okolju ter osebam z oviranostmi prijaznih avtobusov, z rednimi izobraževanji voznikov, optimizacijo voznih redov in linij ter številnimi drugimi projekti in ukrepi za trajnostno mobilnost nudimo vedno večjo kakovost storitev javnega prevoza. Zato se vedno več ljudi zavestno odloča za javni prevoz v Ljubljani in okolici.
Posodabljanje voznega parka LPP je občutno prispevalo k čistejšemu zraku in udobnejšemu potovanju z mestnimi in medkrajevnimi avtobusi ter avtobusi za občasne prevoze. Novi avtobusi potnikom ponujajo večje udobje, so hitrejši, bolj varčni in okolju prijaznejši. Od leta 2010 smo skupaj z MOL kupili 176 novih, okolju prijaznih avtobusov, med njimi tudi 87 avtobusov na stisnjen zemeljski plin ali CNG za lepše in bolj zdravo urbano okolje, čistejši zrak in nižjo raven hrupa. Posodabljanje voznega parka je trajna strateška zadolžitev podjetja, zato je samo lani po ljubljanskih ulicah zapeljalo 33 novih avtobusov, od tega 17 hibridnih, ki uporabljajo za pogon tako zemeljski plin kot električno energijo. Nakup prvih tovrstnih hibridnih avtobusov sodi v sklop pametnih rešitev, s katerimi višamo kakovost življenja meščank in meščanov. Vozni park naših avtobusov je kar 40 % zelen, od skupno 281 avtobusov pa jih je več kot 45,4 % opremljenih z motorjem Euro 6. Z izbiro okolju prijaznih avtobusov sledimo načelom trajnostne mobilnosti, ki smo se jim zavezali že pred desetletjem.
LPP ima v svoji floti še 27 vozil na električni pogon. Od tega je v poslovnem voznem parku 20 osebnih vozil, v mestni peš coni pa za krajšanje razdalj skrbi 6 Kavalirjev. Električni vozni park zaokrožuje v celoto električni vlakec Urban, ki potnike razvaja s turistično krožno vožnjo znotraj mestnega jedra.

V LPP-ju smo naklonjeni dobrim idejam in aktivnostim, ki sledijo načelom krožnega gospodarstva. Vsaki izrabljeni stvari skušamo dati možnost, da postane nova surovina oziroma izdelek in na ta način izkoristimo ves njen potencial:
- Iz okoljevarstvenih pogledov vrhnjo plast pnevmatik obnovimo kolikorkrat je le možno, seveda z upoštevanjem predpisov in zagotavljanjem varnosti. Ko je pnevmatika izrabljena, jo damo v reciklažo pooblaščenemu podjetju.
- V podjetju večina sodelavcev nosi službene uniforme. Ko so uniforme izrabljene, jih sodelavci vrnejo, nato jih oddamo v reciklažo.
- Izrabljene avtobuse razgradimo in določene materiale (plastika, železo, blago) recikliramo. Kar 3 avtobuse pa smo predelali in zdaj služijo drugim dejavnostim.
- Prvi primer je zgodba, ki je preobrazila odslužen mestni avtobus v mobilni mladinski center. Ideja strateško zaledje črpa iz Strategije Mestne občine Ljubljana MOL za mlade 2016-2025, ki predvideva vzpostavitev mladinskih centrov v vseh četrtnih skupnostih mesta. Mobilni mladinski center »Ljuba in Drago« je dopolnitev ponudbe programov in prostorov za mlade v Ljubljani. Zaradi mobilnosti lahko nagovarja mlade povsod, kjer trenutno vzpostavitev mladinskega centra ni mogoča. Projekt je nastal pod okriljem Mestne občine Ljubljana, Javnega zavoda Mladi zmaji in Ljubljanskega potniškega prometa.
- V drugem primeru smo moči združili skupaj z Zavetiščem Gmajnice in tako dva avtobusa preobrazili in ju prilagodili izvajanju pedagoške dejavnosti. Avtobusa sta postala učilnici za otroke, ki lahko v zavetišču preko izobraževalnih programov, preživljanja počitnic ter praznovanja rojstnih dni spoznavajo delo in poslanstvo zavetišča ter tako razvijajo čut za odgovorno skrbništvo živali.
- Obrabljene prevleke sedežev smo kemično očistili in iz njih naredili košare za živali, ki smo jih podarili Zavetišču Gmajnice. Na enak način, je ena izmed voznic avtobusa izdelala copate.
Pri nakupu novih avtobusov smo pozorni na to, da so iz materialov, ki so kasneje primerni za reciklažo.

Da lahko meščankam in meščanom Ljubljane, pa tudi tistim, ki živijo v primestnih občinah in se na delo ali v šolo vsak dan vozijo v mesto, zagotavljamo udoben, varen in hiter prevoz, je potrebno delovati timsko in skladno, in to je naše dnevno vodilo. Ob težkih situacijah sodelavci vedno stopimo skupaj. Tudi ob letošnji zaustavitvi javnega potniškega prometa, zaradi izbruha koronavirusa COVID-19, so vozniki prostovoljci skupaj pisali zgodbe sočutja in topline. Vsak dan so nesebično skrbeli, da socialno ogroženi otroci in starostniki niso ostali brez toplega obroka. Hrano so razvažali dnevno, vse od 16. marca do 29. maja. V tem obdobju so 75 dni neprestano izvajali dostavo in opravili 6.944 ur, dostavili 30.250 toplih obrokov in prevozili 40.786 km.
Peter Horvat, direktor Ljubljanskega potniškega prometa