Obrazec za prijavo obratovalnega časa gostinskega obrata (kmetije)
Skladno s klasifikacijskim načrtom občine
Gostinec oziroma kmet določi svoj obratovalni čas in ga prijavi za gostinstvo pristojnemu organu samoupravne lokalne skupnosti. Gostinec oziroma kmet mora poslovati v obratovalnem času. Ločimo redni in podaljšani obratovalni čas. Redni obratovalni čas pomeni obratovanje med 6. in 22. uro, obratovanje izven tega časa pa se šteje za podaljšani obratovalni čas.
Če gostinski obrat oziroma kmetija opravlja gostinsko dejavnost izven rednega časa, se šteje, da obratuje v podaljšanem obratovalnem času.
Gostinec mora razpored obratovalnega časa za svoj gostinski obrat prijaviti za gostinstvo pristojnemu organu občine 15 dni pred:
- začetkom novega koledarskega leta za naslednje koledarsko leto,
- začetkom obratovanja,
- spremembo obratovalnega časa.
Ne glede na določilo prve alineje gostincu, ki prijavi samo redni obratovalni čas in ne zaproša za podaljšani obratovalni čas, po prvi potrditvi ni treba za vsako koledarsko leto ponovno prijavljati razporeda obratovalnega časa, če tega ne spreminja in če ni prišlo do sprememb osnovnih podatkov o gostinskem obratu (naziv, sedež,...).
- izjavo, v primeru da je gostinec lastnik objekta;
- najemno pogodbo z lastnikom objekta oziroma soglasje lastnika objekta, v katerem se gostinski obrat nahaja, če gostinec oziroma kmet ni lastnik gostinskega obrata oziroma ima le-tega v najemu;
- najemno pogodbo oziroma soglasje lastnika površin zunaj zaprtega dela gostinskega obrata (letni vrtovi, terase in podobno), na katerih se opravlja gostinska dejavnost, če gostinec oziroma kmet ni lastnik teh površin oziroma ima le-te v najemu;
- soglasje upravljavca večnamenskega objekta, če je gostinski obrat v poslovno trgovskem centru ali podobnem večnamenskem objektu.
Po Zakonu o upravnih taksah (Uradni list RS, št. 106/10 – ZUT – UPB5, 14/15 - ZUUJFO) je potrebno za vlogo za izdajo soglasja za obratovanje v podaljšanem obratovalnem času in enkratnega podaljšanja obratovalnega časa plačati upravno takso po tarifni št. 1 v višini 4,50 EUR.
Upravno takso lahko plačate na enega od naslednjih načinov:
- z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico: v sprejemni pisarni Občine Medvode, Cesta komandanta Staneta 12, 1215 Medvode (ponedeljek, torek, četrtek med 8.00 in 15.00 uro, sreda med 8.00 in 00 uro in petek med 8.00 in 13.00 uro);
- s položnico pri banki ali elektronsko: za namen plačila: »plačilo upravne takse-OUP«, koda namena: »GOVT«, na naziv prejemnika: Občina Medvode, naslov: Cesta komandanta Staneta 12, kraj: Medvode, številka računa: 01271-4710309132, referenca: 11-75701-7111002
- Ob oddaji vloge na sedežu občine z gotovino in s plačilnimi karticami.
- Ob oddaji vloge s plačilnimi karticami, preko spletne banke NLB klik, preko spletne banke Abanet, z moneto, preko Hal mBills, s položnico (upn nalog).
- Ob dostavi fizične vloge na občino (po elektronski pošti ali natisnjeno po pošti) s položnico (UPN nalog).