Oživitev tržnic - LAS Za mesto in vas
NAMEN IN CILJI PROJEKTA:
Cilji projekta so bili:
- 
Nakup stojnic je omogočil prodajo večjemu številu lokalnih pridelovalcev/ponudnikov domačih pridelkov/izdelkov, 
- 
Krepitev zavesti prebivalcev o dodani vrednosti domačih pridelkov in izdelkov, 
- 
Izboljšanje znanja o pomenu lokalno pridelane hrane, 
- 
Posledično projekt povečuje število zaposlenih v dejavnosti pridelovanja hrane, 
- 
Zagotavljanje bolj kakovostnega življenja ponudnikov in kupcev, 
- 
Povečanje števila obiskovalcev na prostoru tržnic, gradnja identitete kraja, 
- 
Organizacija raznovrstnih dogodkov in prireditev na tem prostoru, 
- 
Spodbujanje sodelovanja med deležniki na prostoru tržnic. 
Aktivnosti:
- 
Nakup stojnic in njihova umestitev na izbrane lokacije po posameznih občinah. 
Rezultati:
- 
Izboljšanje podpornega okolja in dvig usposobljenosti za trženje, podjetništvo in zaposlitev, 
- 
Oživljanje vaških jeder z razvojem infrastrukture in programskih vsebin. 
Posledično je ponudba domačih izdelkov v prostoru omejena. S povečanjem števila stojnic v vseh šestih občinah naekrat je prišlo do povečanja ponudbe in ponujanja izdelkov ne le v domači, temveč tudi v partnerskih občinah. S povečanjem ponudbe na tržnicah se je povečalo število obiskovalcev, kar je bilo izhodišče za organizacijo dogodkov in prireditev ter njihovo večjo obiskanost.
Z nakupom stojnic so v vseh občinah zaživela območja tržnic, saj je več ponudnikov dobilo možnost prodaje. Z večanjem ponudbe domačih pridelovalcev se je začela večati zavest prebivalcev o večji dodani vrednosti domačih pridelkov in izdelkov v primerjavi z izdelki multinacionalk. Stojnice v Medvodah so zasnovane v obliki prodajnih omar, ki so namenjene enkratni ali dolgotrajni prodaji pridelkov in izdelkov lokalnih pridelovalcev na tržnici v Medvodah in drugih najbolj obiskanih lokacijah po občini. Za izdelavo 10 stojnic za prodajo na tržnici za potrebe Občine Medvode je bilo izbrano podjetje Lesarstvo Žaže d.o.o..
S povečano ponudbo na tržnicah se je povečalo število obiskovalcev na prostoru tržnic, ki so navadno umeščene v center kraja. S tem so kraji začeli graditi svojo identiteto, večje število obiskovalcev pa je tudi osnova za organizacijo dogodkov in prireditev na teh prostorih.
Spletna stran Evropske komisije, namenjene EKSRP: http://ec.europa.eu/agriculture/rural-development-2014-2020/index_sl.htm
Spletna stran PRP https://www.program-podezelja.si/sl/
Vodilni partner: Občina Medvode
 
                     
                                


 
                                     
                                                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                 
                                                             
                                    
                                